about_us_1.jpg

הכלכלה הסינית הינה מערכת המסחר הגדולה בעולם. למעשה, בשנת 2013, סין הדיחה את ארה"ב ממעמדה במקום הראשון (לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה), וזאת עם היקף מסחר אשר עמד בשנת 2012 על כ-3.8 טריליון דולרים. ואכן, סין הינה מעצמה כלכלית אשר מדינות רבות ברחבי תבל, וכן גורמים עסקיים פרטיים, קושרים עימה שיתופי פעולה.

גורמים רבים במשק הישראלי לוקחים אף הם חלק בשיתופי פעולה אלה. יותר ויותר ישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הכלכלי העצום הטמון ב"דרקון הסיני". על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, המשק הישראלי ייצא לסין בשנת 2012 סחורות וטובין בשיעור של כ-2.7 מיליארד דולרים. הייבוא מסין לישראל באותה השנה עמד על כ-5.3 מיליארד דולרים. ואכן, אין ספק כי המשק הסיני נמצא עמוק בתודעה העסקית והתעשייתית של עוסקים ישראלים רבים.

תקשורת כבסיס לניהול עסקי תקין

IMG 1886חרף האטרקטיביות הרבה המקופלת בעסקים מול סין, ישנם מספר אתגרים אשר חשוב להתייחס אליהם בעת התקשרות פיננסית או עסקית מול המזרח הרחוק. אחד האלמנטים החשובים ביותר בעניין זה הינו התקשורת מול הצד השני. בניגוד להתקשרות עסקית או תעשייתית מול מדינות אירופה והמערב, החולקות עם ישראל נורמות עסקיות וחברתיות זהות, ההתנהלות מול משקים במזרח הרחוק דורשת הן תרגום איכותי ומקצועי והן הדרכה בנוגע לפערי תרבות וקודים עסקיים.

במידה ואתם זקוקים לסיוע מבחינת התנהלות מול גורמים/לקוחות/ספקים או משלחות מסין, "סודמן הקשר לסין" תשמח לעמוד לשירותכם. ב"סודמן הקשר לסין", אנו מציעים לכם שירות של ליווי משלחות לסין. ליווי משלחות זה יכול לבוא לידי ביטוי הן במסגרת ליווי משלחת ישראלית היוצאת לסין, והן בעת אירוח גורמים מסין או משלחות סיניות בארץ. כמו כן, מיותר לציין כי אנו גם מסייעים בהתנהלות מול גורמים עסקיים בסין כאשר הפגישות נערכות במדינה שלישית.

ליווי משלחות מסין לישראל

בעת ליווי משלחות מסין לישראל, "סודמן הקשר לסין" מאמינה כי האורחים מהמזרח הרחוק ראויים ליחס של כבוד ואירוח מוקפד ביותר. זאת על מנת להעניק להם הרגשה נינוחה ובטוחה. מיותר לציין כי התקשורת בין הגורמים הישראליים לעמיתיהם הסינים מהווה את הבסיס הראשוני והחשוב ביותר בעת יצירת מערכת יחסים עסקית בין הצדדים. אי לכך, רק מתרגם סינית-עברית-אנגלית ברמה גבוהה, אשר מכיר הן את המנטליות הישראלית והן את הקודים והנורמות הסיניים, יוכל להביא למקסום המפגש העסקי לבין המשלחת הסינית. הדברים יפים כמובן גם לגבי אירוח פרטי.

מתרגם מקצועי וברמה גבוהה יסייע לכם לתקשר עם עמיתיכם הסיני או המשלחת מסין בצורה הטובה ביותר. תקשורת זו תהווה את הבסיס המושלם לרקימת מערכת יחסים פוריה אשר תוכל להוליד שיתופי פעולה עסקיים ביניכם. הצוות המקצועי של "סודמן הקשר לסין" מורכב לא רק ממתרגמים מיומנים, אלא גם ממומחים המכירים היטב את התרבות והמנטליות הסינית. כמו כן, אנו מסייעים גם במתן הרצאות והכנות לקראת התקשרות מול גורמים עסקיים בסין ומשלחות מסין, וזאת תוך כדי שאנו מעמידים את הלקוח הישראלי אודות הפערים החברתיים והתרבותיים שחשוב לשים אליהם לב בעת ניהול הפרויקט.

ליווי משלחות מישראל לסין

agri-tm-3שירותי ליווי המשלחות של "סודמן הקשר לסין": כוללים גם ליווי צמוד בעת נסיעה מישראל למזרח הרחוק. במסגרת שירותים אלה, אנו יכולים להצמיד למשלחת הישראלית מתרגם אשר יסייע לחבריה להתנהל בסין, הן מול הגורמים העסקיים והן מול הרשויות וגורמי השירות הנוספים.

כמו כן, ליווי משלחת ישראלית לסין יכול לכלול גם מתן סיוע בעת ניהול מו"מ, איתור מפעלים וחברות, פיקוח על קיומו של הסכם קיים וכדומה. לא אחת, אנו מסייעים בהדרכת עובדים ישראלים/סינים בעת שיתוף פעולה בין גורמים עסקיים תעשייתיים בין שתי המדינות (לדוגמא, עובדים בענפי החקלאות או מהנדסים במפעלי תעשייה).

תרגום סימולטני במגוון תחומים

"סודמן הקשר לסין" מציעה ללקוחותיה גם מגוון שירותים בזמן אמת ובעת התנהלות שוטפת מול הגורמים השונים במזרח הרחוק. לדוגמא, אנו מעניקים סיוע בניהול שיחות ועידה טלפוניות על בסיס תרגום סימולטני, תרגום בזמן אמת של צ'טים באינטרנט או תכתובת מיילים ועוד. כמו כן, התרגום המקצועי של "סודמן הקשר לסין" ניתן במגוון נושאים שונים. החל מתרגומים עסקיים, דרך תרגומים ממשלתיים, וכלה בראיונות, פגישות עסקיות, פגישות אישיות, צרכי חינוך ורפואה, דיונים וישיבות, סדנאות וקורסים, ביקורי נימוסין, חקירות משטרתיות, סוגיות משפטיות ועוד.

פנה אלינו בהקדם וקבל הצעת מחיר עבור ליווי משלחות ואורחים מסין.